2011. március 4., péntek

Harangvirágom :-)

Mindig  vonzódtam a virágokhoz, ez az ékszereimben is megmutatkozik néha-néha.  Harangvirágokat készítettem, és egyszerű, pálcás-láncos felfüggesztést adtam nekik. A színekben most inkább visszafogott voltam, de talán így még a bátortalanabbak is bátrabban felvehetik. :-)
Tervezek  hozzá fülbevalót is. Az is harangvirág lesz, csak lekicsinyített változatban. Még nem tudom pontosan, majd fűzéskor válik el, hogy milyen lesz pontosan. A füliket majd külön mutatom. Ez annyira tetszik, hogy azonnal meg akartam mutatni nektek. :-)
Kedves Cimbi! Köszönöm szépen, hogy megosztottad velem a mintáját! Nélküled ez nem jöhetett volna létre! :-)

12 megjegyzés:

  1. Nálad már igazán tavasz van! Olyan jó látni!

    VálaszTörlés
  2. Szépséges lett! Milyen jó a felfüggesztés, így lóghatnak, pöröghetnek ahogy csak jólesik nekik :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jópofa lett, nekem nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. Hát ez valóban szép lett, nagyon romantikus hangulata van!!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett, és nagyon jól áll neki ez a "visszafogott" szín!!!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű!!! Volt szerencsém "élőben" is látni, fantasztikusan jól mutat!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép,és főleg élethű!
    Nagyon jól eltalált a színvilága is!
    Gratula!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen! Nagyon kedvesek nekem a véleményeitek! :-)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű!!! A színe is nagyon tetszik!! :-)

    VálaszTörlés