2010. augusztus 10., kedd

Pillék a lányoknak

Szeptember 4-én lesz az öcsém esküvője. A lányok  rózsaszín-lila-világoskék mintás ruhát fognak viselni. A nyakékeket a ruha kiegészítéseként készítettem. Olyan szerencsénk volt, hogy kaptunk ugyanolyan rucit mindkét lány méretében. :-) Szerintem nagyon cukik lesznek benne.
Az esküvő után teszek fel majd képet a lányokról.:-)
Már meg van az én ruhám is, csak az ékszereket kellene hozzá kiagyalni. Abban biztos vagyok, hogy valami ezüst lesz, a formát még homály  fedi.
Brigitta a Gyöngyudvarból, köszönöm a mintát!!! :-)

Ez lesz a Grétié:-)...











...ez pedig a Lilié. :-)

5 megjegyzés:

  1. Az én esküvőm is szeptember 4-én volt (idén lesz 6 éve :)) - imádom (imádtam) ezt a napot! :) Sok boldogságot a Testvéredéknek!! :) A pillangók pedig nagyon cukik! :) Alíz

    VálaszTörlés
  2. Nagyon helyesek ezek a pillandók, biztos nagyon szépek lesznek a lányok!:-)
    Testvérednek gratulálok!:-)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen!!! :-)
    Alíz gratulálok, majd gondolok rád a nagy napon! :-)

    VálaszTörlés